Dobro dosli na moj blog:)

Sva pitanja možete postaviti na mail agava72@yahoo.com i betagoth@gmail.com
ili na FB stranici BETA-goth jewelry
Hvala!

субота, 28. август 2010.

Novosti :)

Pozdrav :)

Radim punom parom,u pripremi je jedna nesvakidasnja revija o kojoj jos uvek ne smem da pricam ali vec krajem septembra cete saznati sve :)

Prosirila sam asortiman,za sada cu samo reci da se radi o brosevima i torbicama a slike uskoro,obecavam!

Sutra 29.08.,po drugi put ucestvujem na izlozbi u organizaciji Art Centra u Kralja Petra 71-Beograd.
Izlozba je pod nazivom "FASHION & ART" pocinje u 17h i traje do 22h.

S' obzirom da se lagano blizi godinu dana od prve kolekcije a dobrano sam "zagazila" u drugu, odlucila sam da na sve sto je preostalo  stavim bas doobar popust i tako omogucim zainteresovanima da lakse dodju do zeljenog komada :)
Dodjite,iskoristite popust  i pogledajte moje nove,jos ne objavljene radove!


Budite mi dobro,Vasa BETA-goth :)