Dobro dosli na moj blog:)

Sva pitanja možete postaviti na mail agava72@yahoo.com i betagoth@gmail.com
ili na FB stranici BETA-goth jewelry
Hvala!

понедељак, 07. децембар 2009.

Blizi se novogodisnja noc i s' obzirom da  znam sta znaci zeleti dobro izgledati a nemati bas mnogo sredstava,odlucila sam da svojim fanovima na FB poklonim 30% popusta!
Sigurna sam da ima za svakog po nesto a ukoliko budem stigla,dodavacu i po koji novi rad.
Na snizenju su svi radovi koji su postavljeni na mojoj stranici na FB.
Rezervacija traje 5 dana,odnosno od dana kada se odlucite za neki komad,pa ga rezervisete do dana uplate,moze da prodje 5 dana,mislim da je ovo fer :)

I posto sam pooooosebno dobro i predpraznicki raspolozena,uz svaki kupljeni choker,mindjuse od perja egzoticnih ptica- gratis!

Iskoristite priliku da se za najludju noc opremite unikatnim goth akcesoarom po veoma pristupacnim cenama!

Budite mi dobro,Vasa-BETA-goth :)